who wants to be alone?

Skoldagen har gått helt hyfsat, kan inte säga att jag har varit aktiv direkt men någo ditåt ;)
Skulle ha slutat halv 4 idag egentligen men slutade kvart före 3 redan eftersom alla var klara med engelska provet. :)
Men jag lämnade ändå i skolan till 20 före 4 då robin ringde och sa jag skulle komma till neste, och när jag gick mötte han mig på halva vägen.. Min gullegris :)
Var med honom en stund, sedan följde jag med honom en bit mot busstation när han skulle hem med buss.. :)

Och jag som kände en vatten droppe i pannan när jag gick så ringde jag räddaren i nöden Nicke, så kom han efter mig :) Så var jag ut och såg vad som hände i stan en stund med han och hans kompis.

Har inte gjort någonting egentligen sedan jag kom från skolan...
Nu ska jag iaf lägga mig ner i sängen och läsa på materiallära provet jag har imorgon.. lr jag får se vad jag gör :)

Netti

11 SKOLDAGAR KVAR!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback