tummen ner för klänningar

okej , jag älskar klänningar , men då man ska sy 2 svåra klänningar på 2 dagar och man råkar sy fel , då går droppen .
ska sy min och min kusins klänningar och det är sjukt jobbigt ! jag har varit så stressad idag och noll chans att jag får färdigt dom imorgon . men jag måste väl sitta till klockan 10 .
men min urgulliga underbara vän MICHELLE hjälpte mej . hur underbar är inte hon då? :) love you , really!
så jag stressade ner lite . men stressad är jag upp till tusen , någon som har lust att komma till jakobstad imorgon och hjälpa mej sy? :) heheh .
om jag inte får färdigt min klänning har jag ingen klänning till avslutningen , nothing . för jag lämnade alla klänningar hemma i hopp om att få färdigt denna . ziro chanse .. dot dot dot .
önskar att jag kunde trolla. då skulle jag trolla fram pengar och en världsmästare i sömnad som kunde sy klänningen min ! absolut !
men nej , no macig in me , tyvärr.

städgranskning idag , min underbara übersöta vän Jeanette torkade golvet och damsugade åt mej . tack underbar!
tänk att då man verkligen har det stressigt/jobbigt så hjälper dom en extra mycket . mina underbara vänner finns alltid här för mej och jag finns alltid där för dom ! that's love !

nu ska jag kolla vad min kille gör ! ha det bäst , återkommer ikväll !
kramar till tusen
-sassa


mat med klassen vid sesam idag :)



detta hade jag på mej idag , och ett par svarta jeans :) och min vita kavaj eller vad man nu ska kalla den ;)



michelle som hjälpte mej sy idag , ♥



en bild före vi gick från klassen . hatar att sy , iaf idag ! så otroligt stressigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback