trögt internet

oskan tog vårt internet och vår digibox. samma sak i grannhuset, så nu använder jag internet stickan som är otroligt trögt på landet .. såå uppdatering tror jag inte det blir idag :/
får se. jennifer sov här inatt klockan 2 hade vi spa , ansiktsmask , hårinpackning och bastu och bad :)
älskling kommer hit idag men nu ska vi ( jag oich jennifer fixa mina kläder och saker och flytta ut skåpen ur rummet .snart kommer nytt :) så måste jag städa rummet för älskling ska ju sova här denna vecka, då han börjar arbeta :)
ha det bra idag !
kramar. berättarmera om gårdagen senare

-sassa


Kommentarer
Postat av: Henna

Hei! Jeg er en jente fra Norge som leser bloggen din hver dag! Det er veldig bra og intresanta =) men jeg lurer på om du ikke kunne legge til Google Oversetter til bloggen din? Ville være mye lettere å lese da. Mange tusen klemmer til deg og har god sommerferie! Jeg har sommerferie etter tre uker .. klem henne

2010-05-30 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback