torsdag

Jag älskar att vakna upp på morgonen och solen lyser starkt in i rummet :) GILLA!
Nåja, dagen har gått helt hyfsat från morgonen men nu börjar det ta stop.
Jag är så trött!!

Sitter i datasalen med simone och sassa och en el klass, haha dom är inte alls hälsosamma :D
Nåja, sitter iaf och söker fakta om 1700-talet! intressant... lr hur vare...

Har rast om 20 minuter och sen är det bara 2 timmar modde kvar och sen slutar vi :))
Och då ska jag bara efter varmare kläder till internatet och sen köra till min äälskling och vara med honom hela kvällen, min kväll är räddad!!! :)

Hade det jätte mysigt med min älskling igår också, skulle aldrig ha velat åka hem.. ville bara ligga och kramas och känna den häärliga känslan att vara nykär och ha världens bästa pojkvän :)))

Nåja, nu ska jag söka vidäre fakta
Ha en bra dag, det ska jag iaf :)

Netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback