tjena

Skoldagen var bra, men inte lika rolig utan Sassa men iaf.
Efter skolan kom pappa efter oss till Jakobstad och sen när jag kom hem kom Robins mamma Anki och Robins lillebror Anton efter mig så for vi till Vasa sjukhus och hälsade på min underbaraste Robin <3
Åh så härligt att se honom, nu väntar vi och hoppas på att han blir frisk så fort som möjligt! :)
Nu är jag hemma hos Robins, ska vara med hans härliga omtänksamma storasyster Martina :)
Imorgon ska vi väl troligtvis och hälsa på Robin igen <3
Nu ska jag se vad älskling har fö filmer på datorn, gosh han har så många ;)
Men jag tror att det blir Twilight, me love :))
Puss&Kram!
Netti



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har din pojkvän leastadianism som religion? :)

2010-05-26 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback