take me home

Sitter i skolan nu, somnade väldans sent igår.
Och just när jag hade släckt lampan och bett gud som haver (gör det varje kväll!) så slog det mig att jag har ju engelska prov imorgon!
Men jag orkade inte tända lampan och börja ligga och läsa så det lämnade.

Det var meningen att jag skulle skriva med special läraren idag från morgonen men det blev 1 timme övning inför provet med henne istället så skriver jag provet med klassen sista timmen idag.

Sitter med Sassa på datorn nu, sitter och hör på Tiesto ft. Nelly Furtado - Who wants to be alone och jag har just skrivit arbetsordningen till klänningen :)

Om 15 minuter har vi kaffe rast, skönt :)
Och sedan ska jag vara jätte aktiv igen att sy klänningen :)
Jag väntar så tills den är färdig och på min kusins bröllop i sommar!! :) Ska bli så roligt och spännande att för första gången i sitt liv fara på bröllop.

Netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback