söndag

Avslutningen i fredast var ganska långtråkig, man satt bara och väntade på att få sluuuta :)
Efter att allt var klart i festsalen fick vi våra betyg och mitt betyg var nog bättre än vad jag trodde.
På fredags kvällen var jag med Michelle Jasmine Annina Matilda och Ida hemma hos Michelles, vi hade det jätte trevligt :)
Sen for vi in till stan, och senare kom Robbans syster Martina efter mig så for jag till Robbans, men när jag kom dit for vi mesamma ut till stan tillbaka med Ronny och Sebbe mf. :)
Igår (lördag) var det Robins mammas och pappas examenskalas så vi var här halva kvällen :) trevligt!
Sen for vi ut med Ronny och Sebbe och sen hem till robins, såg på 2 filmer :)
Älskling och jag vaknade nästan just, så nu skulle det sitta bra med en kaffe :)
Nåja, nu tycker jag att solen skulle kunna komma fram och att alla molnen skulle försvinna!
Netti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback