söndag

Gullegrisen kom till mig på fredag, då var vi på moppe möte till Oravais med alla mina kära vänner :)
Vi var väl hemma en halv 2 tiden.. Då drack jag en kaffe och var helt hyper en låång stund så min gullegris fick stå ut med mig ;) fniss

På lördagen vaknade jag redan 10, då steg jag upp, kokade kaffe åt mig och gick ut i solen med en kaffe kopp och en banan i väntan på att min sötnos skulle vakna.. :)
Kvart över 11 blev jag trött på att vänta så jag väckte honom, så steg han upp och dushade så länge jag fixade mig :)
Då pappa kom hem for vi till Vasa.
Först gick vi i stan tills vi håksade att Robin hade sin pengbörs hos min syster så vi fick ringa Jannikas pojkvän Dennis som kom med oss till Fias för att hämta pengarna.

När vi kom tillbaka in till stan så gick vi och sökte skor åt min pojke och vi hittade ett par snygga svarta åt honom vid Top sport :)
Sen kom min syster Fia efter oss in till stan, där drack vi kaffe och såg på the stepfather :) BRA FILM!
Jannika & Dennis kom efter oss, så for vi dit och jag och jannika fixade oss inför kvällen :)

Så körde de mig och min älskling till åminne :)
Det var en jätte bra kväll, min älskling är så underbar, så omtänksam!!
Han är bäst!

Idag steg vi upp en 12 tiden, duschade och så kom pappa och sa att vi skulle komma och äta mat med dom för pappa hade grillat :) Riktigt gott.
Sen körde de oss till Kållby, där var vi med Sebbe :)
Så körde Robins mamma och pappa mig till internatet och här är jag nu tillbaka, hate this place.. så ere ba!

Nåja, klockan går så fort nu så nu ska jag ner och se på Wallander med Mattias!

Ha det bra :)
Netti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback