SLUTA RÖKA ?

Jag håller på att läsa boken , Äntligen icke rökare.
den är verkligen bra , det är ingen avskräcknings bok . utan en bok om
jaa , jag vet inte hur man ska förklara , men 95 % av dom som läser boken slutar röka .
ganska nice . Han som har skrivit boken Allen Carr har också varit rökare , men han slutade vi en hypnos .
haha hokus pokus . men iaf så hoppas jag att den verkligen funkar ! för jag vill slippa dethär nu på samma gång som jag absolut inte vill sluta röka. Men vi får ju se om den funkar . Någon som har läst boken ?
nu såg jag att det finns en bok för kvinnor också . men jag tycer iofs att den bok jag läser nu alltså den blåa funkar bra . men funkar den inte så då ska jag köpa den rosa :)
det finns också kurser över hela världen . kostar ungefär 200 € . slutar man inte röka efter kursen får man pengarna tillbaka.

en punktlista som finns i boken , om vanförsetällningar rökare har ;

•rökare tycker om att röka
•rökare väljer att röka
•rökning lindrar leda och stress
•rökning gör att man kan koncentrera sig och koppla av
•rökning är en vana
•det behövs viljestyrka för att sluta
•en gång rökare alltid rökare
•man kan få rökare att sluta genom att säga att de håller på att ta livet av sej
•substitut, särskilt nikotinsubstitut hkälper rökare att sluta

i boken förklarar allen varför inget av dessa stämmer och ärligt talat fast jag bara är på sjunde kapittlet så börjar jag tänka i dessa banor , men ännu är jag ganska så jätte rökare . snart hoppas jag att jag är fri .


bilder från google


-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback