onsdag

Skolan idag gick bra, slutade redan 1..
Då gick jag till stan och träffade min pojkvän och hans kompisar, sedan träffade jag angelica också så jag gick med henne till code och seppälä :)
Vi köpte båda parfym (fake lacoste) från seppälä, doftar så häärligt :) Endast 7,95 för parfymen + deoderant :)
Billigt och bra!

Sen när vi hade gått färdigt vår lilla shoppingrunda som tog endast nån minut så gick jag och min älskade pojkvän till internatet, jag dammsugade tvättade golvet och torkade damm, jobbigt ;)

Nåja, jag och älskling har haft jätte kul ikväll :)
Och nu fixar jag makaroner åt honom, sassa har sagt åt honom att jag är braa på att koka makaroner så nu är det upp till bevis :D ha-ha!

Nåja, ska gosa med älskling hela kvällen <3 LOVE IT!
Han får mig att må så bra!

Och de säger ju att ett gott skratt förlänger livet, då är nog jag och robban odödliga ;) <3

Netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback