ny design

Ja nu är jag nöjd , en sommrig design och snabbt nytt internet eftersom oskan tog det gammla .
shit vad ja e glad :)
Vad tycker ni om den nya designen ?

Jag sökte som en galning efter gammla sommarbilder , hittade inga från förra året men från sommaren 08 hittade jag :) jaaa , älskling kom hem från jobbet nu :) så efter att han har varit i duchen ska jag vara med honom , då blir det inget bloggande .
Någon som frivilligt hjälper mej/netti att lägga till google translate ?
hihi . men jaa . bilder från dessa dagar kanske jag lägger upp senare om ni är snälla :)

jaa , vad ska jag göra nu har inget speciellt att skriva men .
oj vad jag är nöjd nu ;)

ha det så bra alla , sassa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback