My love

Jag måste bara få skriva ut dethär .
Har varit så ortoligt lycklig idag , för jag har världens underbaraste pojkvän!
dom 2 första månaderna vi var ihop , var jag så orolig för att han skulle göra slut , för jag förstod inte
vad han såg i mej . men dagen han sa att han älskade mej visste jag iaf att det faktist var jag och han .
men senare började jag oroa mej att känslorna skulle svalna eftersom folk säger att då man inte är nykär mera så måste man jobba på förhållandet . och visst gör man , men omedvetet . eller medvetet vill man att den andre ska ha det bra . vi har varit ihop i 1 år och 3 månader och jag har aldrig varit lyckligare :)
jag älskar min andré , han är gullig snäll helt underbar och söt och bäst och bästa va allt , han är min.
JAG ÄLSKAR MIN ANDRÈ CHRISTOPHER SKOG ♥ föralltid

och det är med dej som jag är lycklig! jag lixom flyger på rosa moln !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback