morning

Igår var jag då på hundutställning med moster och syster jannika till terjärv, det var jätte kul.
Fint väder och härligt sällskap :)

När vi kom hem så gick jag och jannika till vår äldsta syster och hälsade på snabbt :)
Men vi hann inte vara länge för moster ringde och sa vi skulle komma tillbaka föör vi ska till vasa :)
Så for Jag Jannika Moster och Mosters fästman Kenneth till Vasa till Restaurangen Kantarellis och åt mat, det var jätte dyrt om jag ska vara ärlig men jätte fint och gott, Kenneth bjöd oss alla på maten! :)
Och jag sov hos mosters inatt igen :)

Och igår hade jag och min älskling varit ilag i 1 månad :) <3 han e bäst! Tycker mest om min underbara Robin <3

Nu är klockan halv 11 på söndag morgon, deet är ju morsdag idag.
Ännu en morsdag utan mamma :( det gör så ont, så ont!!
Att måste gå till graven för att fira sin egen mamma...

Nu blir det kaffe!
Netti

P.S
Sassa, jag ser inte headern?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback