misslyckad rakning?

har varit i duchen nu . så skulle jag raka benen , blev skitsur när jag kom på att jag har glömt för femtioelfte gången att köpa rak gel . Så skulle jag se i badrums skåpet om jag hade några fler rakblad av domdär 2 in one . men nehe . så så jag mitt hårborttagnings vax. har använt det en gång . så jag använde det , hade tappat bort användnings blanketten eller vad det nu heter så jag mindes bara att man inte fick ha det på benen mera än 6 minuter . nåväl , jag la crémen på armarna och benen . blötsligt bränner det nåt fruktansvärt i armen så har jag fullt med röda utslag .
jag har inte varit allergisk för några produkter sen jag var 4 . nåja så sköljde jag bort allt från kroppen . men fortfarande nu känns det som jag har kvar krämen . och då jag drar i några hårstån från armen brakar dom av .
ÄR DET SÅ HÄR BLONDERINGSFÄRG FUNKAR ? :D haha .
nejmen nu verker det i armen ..
tips nån?


stället där det svider mest .
det har kommit konstiga sträck . röda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback