let's go

Så , jag har varit hos andré min älskling idag .
har haft så roligt . på nåt sätt så har allt varit så underbart .
mitt liv har verkligen börjat bli ritktigt bra nujust .
Jag har världens bästa pojkvän , jag har underbaara vänner , jag har världens bästa mamma
och världens underbaraste syskon . Jag trivs så otroligt bra med andrés familj och jag kommer så bra överens med hans lillasyster som är supersöt ! Jag går på en bra utbildning , och jag har drömmar som kan uppfyllas , jag är faktist rätt så nöjd med mitt liv även om jag inte bor i new york har 20 miljoner på kontot och kan shoppa varje dag och bara behöver muta folk för att fåm som jag vill . nej jag har det super bra fast jag inte har den lyxigaste bilen i världen och fast jag inte har ett 1000 kvadratmeter stort hus och en limosinchaför som kör mej vart jag vill på dagarna , nej jag har ett bra liv . och jag är nöjd !


nu ska jag i duchen och sen ska jag väl kanske till oravais med jennifer och  jeremias och kanske träffa hanna om hon inte sover hela kvällen , tycker så synd om henne då hon har nässelfeber .
men nu ska jag i duchen . vi syns och vi hörs .
kram
-sassa

min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback