Last day .

med sorg måste jag berätta att detta blir den sista natten i denna lägenhet/detta internatsrum med netti .
Hon kommer att bo i lägenhet nästa år . tragiskt , jag vet . vem ska jag busa med?
jag ensam med killarna? blir som det var en tid förr då . Men jag vill inte vara ensam tjej i ett killgäng.
så idag ska vi bjuda gänget på kaffe med dopp och före det ska vi gå runt lite på stan .
Men vaddå? varför sörjer jag ? ;) vi komemr fortsätta bo i samma stad jag komemr få hälsa på henne i hennes lägenhet eftersom hon kommer att bo nära internatet och dessutom bor vi inte så långt ifrån varandra hemma , hahah bara alltsså bara 15 km . :) jepp det är långt men för mje är det kort .

så nu ska vi fira , last night vid internatet . mårten är här , varför inte teetha ? :/
nåjaaa , what the fuck , Let's have fun!

Ha det bra
kram sassa


Kommentarer
Postat av: trogen läsare

Kan inte ni visa bilder på rummen er? Ni har aldrig visat hela rummet.

2010-05-27 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback