kissekatter

Jag och Sassa är vid bodgärdet nu på kaffe med rebecca angelica och pernilla, 3 klasskamrater :)
Och becca har två halv norgska skogskatter som är jäättttteeeeeeeeee söööta, ojoj me love!

Jag och Sassa har solat i några timmar idag efter skolan, skönt! :)
Men inte ett dugg brunare blev jag :(
Jag blir aldrig brun, jag har så dåligt pigment!

Sen när vi kom på att vi skulle spela basket stötte vi på pernilla och becca så dom kom och spelade med oss också :)
Sen satt vi bara och pratade och sen gick vi upp och drack kaffe eller jag drack kaffe och dom andra 3 drack te, då satt vi bara och pratade senaste nytt -> skvaller ;)
Det var jätte kul! :)

När jag kommer till internatet ska ni få se bilder när jag var in action och gick upp på taket, högt ska jag säga er! ajaj...

Nåja, kaffe nu iaf.

Jag saknar min lilla sjukling, han är bäst! <3

Netti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback