jakobstad

Denna dag har varit suverän :)
Köpte en jacka från h&m en blå med guldknappar, lackleggings (FINALLY!! ! :D) från gina tricot, svart tub topp från h&m, vit lång tröja med rosett på baksidan från gina tricot (endast 2.90€ :>) ..

Pappa körde mig till Oravais idag och sedan såg jag Nicke och Andi vid abc så jag satt på med dom till Jakobstad då :)
Så nu sitter jag i mitt rum på internatet, är halft deppad att vara här igen, hatar detta ställe...

Nästa år om jag fortsätter här ska jag bo i lägenhet :)

Nåja, nu ska jag checka facebook och söka nyy musik :)

Ni skulle få se bilder från min hälg men tyvärr är sladden till kameran helt spårlöst försvunnen :(

Netti

Jag saknar min pojkvän som jag inte har sett sedan torsdag... :( <3
Men imorgon ska jag ge min älskling en BAMSEKRAM och hundrafemtio pussar ;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback