i need it .

hejsan . varför det inte har blivit någon bloggning i häljen är för att min dator har varit vid heikius-hus.
lämnade väskorna där och fick först hem dom på lördag kväll .
och då har jag inte hunnit uppdatera . igår var jag mammsen och Syster till vasa .
kul med liiite shopping . köpte bara en tunika ett par leggings och en svart cardigan .
och sockor ;)
såå igår kväll skjutsade syrran mej till jakobstad , gullis . så kom hon in på en te kopp .
oj vad jag älskar min storasyster . min mamma och min lillebror OCH ANDRÈ <3
och alla andra :) Jag älskar er alla :D nej men . jag tycker om min familj , dom betyder otroligt mycket .
iaf så ringde jag på kvällen åt micho och frågade om hon ville komma hit till nio eftersom att jag har sovmorgon till 10 . och gullgrisen kom .:) hon skulle egentligen börja klockan 1 idag och sluta 2 , men hon steg upp och kom för min skull :) Netti är inte här och det är inte alls samam sak . miss u my netski <3 sweetheart .
såå nu ska jag blondera håret , kanske ta några olika outfit bilder för det känner jag för :)
we'll see . i lördags på kvällen bakade jag och mamma och S-M munkar och struvor . som blev supergoda .
så nu har jag munkar här mums , och mjöd :)
Nu är jag snål på det :) såå , men nu ska jag ladda upp några bilder och sen ska jag prova kläder , färga håret och diska , Och gå ner och öppna dörren åt michelle :)
ha det bäst ,
kramar, sassa




min älskade mamma <3333



jag och storasyster , bakar munkar och struvor :)



munkar



struvorna :)

om ni vill ha recepten så finns dom i boken sju sorters kakor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback