godmorgon...

idag är jag trött trött trött .
älskling är ledig idag och eftersom jag är den oansvarige som inte fattar när man ska sova ,
har han så klart inte emot det eftersom han är ledig . jag sov till halv 8 . jag har huvudvärk .
orkar inte med skola .. jag döööör . men jag steg upp iaf. nu måste jag kämpa för att hålla humöret uppe hela dagen . GAH' . jag dööör snälla jennifer kom hit med ett sån där energi protein piller som man mår bra av som man blir pigg av . i need it . nåjaa . jag måste face the facts , skola från 8:00-16:00 .
ibland önskar jag att det var okej med skolkning . men jaa . nu ska jag laga håret. råddigt.
kramr till er , hoppas ni får en bra ddag . jag vill sova.
ha det bäst , puss & kram , sassa

NI FÅR INGEN BILD : JAG SER HEMSK UT .

okej vi tar en gammlare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback