GAH'

grrrrrrrrrrrrrr..
skit.i.hate.itunes.

jaha . då råkade jag radera allt från mitt itunes bibliotek .
eller jag ville men så just då jag hade gjort det ångrade jag mej . det sket sej .
nu måste jag vänta på att 1000 låtar kommer tillbaka i biblioteket .
nu är alla mina listor borta . nu är min åminne lista borta . What to do, what to do?
nu är jag på dåligt humör . måste städa rummet . vill gå i badet.
I'm sad . that's bad .

MEN WTF ÄR DETTA ?? nu står det att jag bara har 420 låtar . what the ....
min dag är förstörd . dålig början på 14 maj .
hmhm hmmmmm . imorgon/idag fyller min kusin 15 år :) det gillar vi .
men jag är fortfarande arg . måste städa .

nu ska jag inte skriva mera . skriver ändå bara samma sak .. jag är arg.

kram , sassa



Kommentarer
Postat av: Haedil* HUMOR BLOGG*

:D

2010-05-14 @ 00:01:18
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback