fråga av anonym

från inlägget somm heter bröllop:
har du anorexi? ser så ut


Hahah , nej verkligen inte ! jag äter vanligtvis mer än killarna .
t.ex idag var skolmaten inte så god men jag åt ändå 5 kebabnugets,
efter skolan åt jag en hel popcoarns påse , sen åt jag chips . herregud nej , jag har inte anorexi .
skulle aldrig kunna få det heller . jag lever efter min kompis motto , " jag ska äta mej fet och lycklig"
hahah . igår åt jag godis . jag älskar gott . ja jag har ju ätit 2 dumle glassar idag också .
så mitt svar är : nej aldrig , mat är det bästa som finns ! :) ( och ja mitt ben ser konstigt ut på bilden , men det är ju för att benmusklerna + fett faller till sidan ! ) . kram
-sassa

( det var denna bild anonymus menade)



såhär ser benen ut då jag står

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback