forts.

jaa dansa det gjorde vi . men netski kom sej aldrig så långt att hon slapp in före det stängde .
men iaf fick vi varit grönt armband . det sparar vi till nästa gång som det är grönt . ^^
närdetnublir. taxin hem från åminne till abc var vild . kul var det . hahah .
pojkarna sprang ut ur taxin utan tröjjor . inte alla, några . hahha . så arma kul!
sen resten av vägen hem sov jag i andrés famn , mysigt . I love it .
så äntligen kul på åminne för en gångs skull . brukar inte ha så kul men igår . oj vad kul!
såå . hihihi . vi hörs !
kram . nu ska jag njuta av solen .

puss puss . ha det bäst . och hörni kommentera gärna :)
Vi har frågestund nästa vecka :)
kram
-sassa

armbandet . bara dom över 18 fick ett . jag fick ett stämpel....






dagens outfit ; blå vit randig mikini , blå vit randig tröjja och vita kort korta shorts . :)


sådär såg jag ut igår . .. skillnad? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback