=)

Igår fick älsklingen komma hem så jag och hans pappa Ralf hämtade honom från Vasa :)
SÅ SKÖNT att få hem min underbara <3

Så på kvällen for vi till Bosund på möte, det var nog ganska kul :)
Var med min bruuuud Tessan en stor del av kvällen också! :)
När vi kom hem så såg jag och älskligen på New Moon men jag somnade efter några minuter bara.
Imårse när älskling vaknade fick jag helt panik över att klockan var 12:50, jag brukar inte sova så länge nuförtiden.
Nåja, vi ställde oss och for till Bosund till mötet igen, men orkade inte vara där så länge så jag, älskling, sebbe, vicke och minna for till Robins och laddade ner The Human Centipede, FUCK vilken film!
Se aldrig den, jag trodde jag skulle spy, men yr blev jag.. Den var så otrooligt äcklig!
Jag är såååååååååhääääääääääääääääääääääääääääääääääääär nervös inför blodprovena imorgon :(
Kram!
Netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback