:@

Jag blir så jävla arg på vissa i klassen ,
visst dom flesta är bättre än mej på att sy , men herregud.
VI skulle ställa fram våra klänningar + portfolio så skulle man betygsätta allas.
jag var snäll och la 3 åt nästan alla , förutom vissa saker som man verkligen såg att var fel .
läraren hade lämnat fram pappren alla hade skrivit , inga namn .
men iaf så kollade jag och netti liite , vissa hade skrivit ett streck på att jag hade portfolio , JAG HAR KÄMPAT MED PORTFOLION . första gången jag är nöjd med mitt resultat på både klänning och portfolio .
gissa om inte vissa hade lagt 1 åt mej , så JÄVLA DÅLIGT SYDD VAR DEN FAKTIST INTE .
e dom så jävla själviska så dom måste sätta dåligt betyg på andras för att själva få bättre???????
IDIOTER . har ingen lust att gå med denhär cp klassen längre . visst jag borde inte ha läst pappren men det fanns inga namn så vad var det för skillnad?  jag kanske inte sydde för en 3:a men en 2:a var den åtminstone . fegt av er . och då  det står inga namn och det var inte vi som lämnade fram dom där man kommer in i klassen . och vad är det för fel med att se vad man ha blivit betygsatt för? GAAAAAAAAAH' jag är så arg . jag kanske överdriver min ilska , men då man försöker vara duktig , nehej . jag kunde inte sy förren jag kom till beklädnads , jag har verkligen gjort framsteg . och jag förtjänar åtminstone en 2:a ingen jävla 1:a...............................


hälsningar från en arg sassa'


är dom här fult sydda?



Kommentarer
Postat av: hanna

dom är jätte fina.du är inte dålig. bättre än mig

2010-05-19 @ 15:24:50
Postat av: Anonym

jag tycker att allt de du har sytt så är snyggt! =)

2010-05-19 @ 15:27:34
Postat av: Anonym

det är ju hur fint som helst, speciellt 2an. :)

2010-05-19 @ 17:00:58
Postat av: Matildaz

Det var nog fräckt att lägga det, din klänning är absolut int N1! Fast det är ju anne som ger det slutgiltiga vitsordet så:)

2010-05-19 @ 18:31:01
URL: http://matildaz.blogg.se/
Postat av: ann

jättefina klänningar!kanske nån som är avundsjuk!

2010-05-19 @ 19:00:14
Postat av: jenny

de är jättefina! :)

speciellt 2:an! (:

2010-05-20 @ 15:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback