bloggeeen

igår var åminne jätte kul!
älskling var så söt och michelle var så kul och sen kom netskiii som var så gulllig.
då jag och michelle skulle gå och träffa några av mina klass kompisar mötte vi felicia
och bob :) dom går i högstadiet , känner dom inte så bra , men tillräckligt bra för att hälsa och prata :)
så tydlige läser dom vår blogg , och kände igenn michelle pga det :) Man blir så himmla glad ,
första gången nån kommer fram till mej för att säga att bloggen min och nettis är jätte bra .
så otroligt kul . tummen upp för det . Jaa det gjorde min kväll så mycket bättre ! Nu vet vi iallafall att nån
tycker att bloggen är intressant och nu får man bara lust att skriva mera !

sen for jag in till själva åminne . det var helt okej kul .
jag michelle och Yasmine var  först att dansa :)
men det var inte så himmla kul .
sen åt vi korv , jag var så J*vla hungrig att jag åt två2 korvar .
och jag skulle kunna äta 5. så sen for jag och sökte andré och när jag väl fann min käraste
gick vi till grillen efter mat . och jag trodde jag skulle skratta ihjäl mej bokstavligen när en närpesbo
försökte prata med oss . ANdré Och Mango (michos kille) stod och fittades med honom . nää , jag har aldrig sett andré sådär hahahahahahahhahahahaha . och då killen frågade av michelle vad hon skulle äta sa mango att han skulle sköta sitt eget och så frågade han av mango vad han skulle ha , " en stoor jävla pitt" . hahahah alltså bäst i år ! faktist har inte skrattat sådär mycket på jätte länge . dom sa mycket mera , emn jag ids inte skriva det i bloggen :)

nu ska jag äta . kram
-sassa
såhär ser jag ut dagen efter åminne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback