Bilder från 16.05



Älskling och jag med snygga orangea flytvästar ;)


Vi menade åka till villan med denna båt men den planade inte så vi vände om efter 100 meter


Jag vill bli brun !

Emma kom med till villan



Älskling skulle simma , på minen hans märker man att det är kallt

min lillebror kom sej i :)

Och Emma


Och älskling , men inte jag


den här stenen är ca 2½ metter IRL , den är min och jennifers sten , vi brukar hoppa från den .
döpte den till Rubinen då vi var 6 år


och här är stenen som vi döpte till sjöjungfrun . Our place !


Korv e gött !



på vägen hem såg man att det regnade längre bort



Nu ska jag gå och sova natti <3
-sassa

Kommentarer
Postat av: ann

såg ut att va iskallt i vattnet:)men härliga bilder o jag som måste jobba i den värmen som det va igår,va orättvist:(

2010-05-17 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback