Beklädnads!

Nästa år kommer det att komma 15 stycken nya till beklädnads !
så jag tror att alla som sökt dit kommer att slippa in :)
Med så många som kommer så var vi idag tvungna att ändra om i klassen.
Och jag lovar er att det kommer att bli kul!

då jag började på beklädnads var det jätte jobbigt , jag kunde knappt något , vad i H*lvete var sömsmån?
och vad menade hon med att klippa hack , var ska man göra det? vad är en kant list? rynktråd? what?
ja ni fattar , alla ord jag aldrig hade hört förr , eller kanske hört men inte brytt mej om att ta reda på vad det betyder.
så jaa , plågsamt var det . tänkte hoppa av flera gånger , men varje gång man sytt klart ett plagg var man så stolt över sig själv. och tänk att få sy precis vad man vill . tröjjor toppar jackor , kjolar byxor . läderjackor . rena drömmen för en tjej som jag . men jobbigt är det fortfarande för mej . jag tycker inte om att sy , men då plaggen är färdiga :):)
så jaa , va ska jag säga? kom till beklädnads kära människor . För kul är det .
kära nästa årets ettor , såhär komemr troligen er klass att se ut nästa år .

ser ganska råddigt ut på denna bild ;) men lika råddigt är det ej i verkligheten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback