anonym om dom utlovade bilderna från åminne

tror inte kennet tar av sig tröjjan i taxin bara för att bli fotad och uppsatt på er blogg. tänk sjelv tror inte ni skulle vilja vara utan klädesplagg på överkroppen på en bloggbild. anledningen att jag är anonym är att jag inte heller vill bli uthängd på någon blogg

Kenneth har faktist ingenting emot det! :)
Jag frågade renn om jag fick ha bilden på bloggen och han sa att det är klart så skrattade han ;)
Och jag visste tidigare då jag la in bilderna att det var okej för i skolan stod jag och killarna och kollade igenom bilderna och alla stod och skrattade åt sej själva , ingen sa att bilderna inte fick va med .
så kanske inte du vill bli uthängd, men vem har sagt något om uthängd? vi la upp bilderna från åminne och det var okej :) Och nej jag skulle inte vilja vara med på en bild där jag har tissarna i vädret , men det är ju lite skillnad på den fronten med killar och tjejer . badar du utan överdel då bara för att killarna inte har nåt på överkroppen ? :)
Ha det bra , kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback