1 maj

ja glad första maj :)
igår då jag kom hem for jag och mamma direkt till vasa :)
Men allting stängde redan 5 , förutom vila , så till vila gick vi och jag köpte
ett par jeggings och en svart lång tubtop .
så handlade vi vid citymarket och jag köpte ny kräm och mascara .
och så köpte vi avatar filmen och jag och mamma 3 par skor , det är så bra för jag och mamma har samma sko storlek .
och vi använder jämt varandras skor . :) That's perfect.
sen kom jag hem och skulle laga mej färdig . hade ingenting att ha på mej .. -.-'
. men tillsist drog jag på mej nåt . micho hjälpte mej via telefon att iaf få inspiration :)
jepp jepp . så årvas lokalen , var ganska tråkig , men ändå blev kvällen kul!
nu är jag vid Andrés och senare då han har arbetat klart så far vi till vårt :)
men nu ska jag hitta på nåt .
puss och kram , ha en bra dag alla nu :)
-Sara-Li




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback