som en vind i ditt hår

hejsan . idag har jag varit i skolan och sen har jag vart och simmat med alexa :)
roligt had vi , men fy för äckliga pojkar som simma där 2 stycken som simma förbi hela tiden och försöka vis upp sej  , var är deras problem .?
jag menar alexa har förlovningsring och jag visade verkligen att jag inte var intreserad ändå kom domdär ryss-finnarna och satt i bubbelpoolen med oss , fyy vi satt och funderade hur vi skulle lyckas komma upp , jag menar dom satt där man gick upp , och dom har väl ingen rätt att sitta i vägen och bjuda ut sej , nej fyy dom var ju fula !
dessutom har jag en underbar pojkvän och alexa en underbar pojkvän festman eller vad det heter . vem vill ha nån ful ecklig ? när jag har världens vackraste .. så tillsist fattade vi mod och gick upp . hhahah

nåjo , nu har jag kollat färdigt dom 3 första SATC säsongerna . så nu ska jag ner och se andra avenyn och sen sova .
far ju till åbo-hesa imorgon :) ska bli kul !
såå . ha det så bra . jag kommer sakna min pojkvän :( <3
men kul ska jag ändå ha :)

pussar på er :)
-sasssssssssaaaaaa
just nu , jag skickade er varsin puss åt alla :) jag är helt osminkad och olagat hår .
JAG SAKNAR MIN MAMMA . :) Love you ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback