people!

Hörni, jag har ändrats, det kan jag inte neka!
Det kallas att jag har gjort förbättring, och det vet jag att jag har gjort.
Men visst, kanske ni inte vill att jag ska vara som jag är just nu, men om ni är mina trogna vänner så accepterar ni mig som jag är nu, och ni trogna vänner behöver inte heller försöka övertyga mig om att jag inte ska vara som jag är just nu, för jag vill vara det!
Om ni är mina älskade vänner så tycker ni om mig hur jag än är fastän jag kanske inte är som er.
Jag kanske inte vill vara den partyprinsessa jag var förut, jag kanske vill ändras?
Och det hoppas jag att ni kan acceptera.
Jag älskar er så oinnerligt mycket, ni är mina bästa vänner, jag älskar er för den ni är!

Jag lyssnar inte varken på dig dig eller dig.
Jag lyssnar till mitt hjärta och känner efter vad jag verkligen vill.
Och jag tror att jag har kommit fram till vad jag vill göra i mitt liv.
Kanske är jag bara rädd nu just och är för ung för att säga vad jag vill göra med mitt liv men nu i dagens läge känns det så otroligt rätt och som att mitt hjärta blir helare.

Jag vet inte, vi ska låta tiden visa!


Kommentarer
Postat av: alice

ide låter ju rikti bra he netti ! du ska jöra som en känns rätt i ditt hjärta ! kom ihåg att ja finns jär om du vill prat ! <33 ILY

2010-03-16 @ 09:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback