oh yes ;) I'm back!

Hejsan alla underbara söta kära fina läsare :)
Tyvärr har det inte blivit någon uppdatering alls nu ihälgen :)
Men min kära bästa vän jeanette har hållit er uppdaterade ! vilken sötnöt!
-
Jaa . ikväll kommer väl bilder , eftersom jag är hos andrés nu (vi ska just iväg till jeppis)
så har han inga av mina bilder på datorn .
eh . men dom kommer . och då ska jag också berätta noggrant vad jag har gjort (om jag orkar , heheh) .
men här kommer en kort beskrivning;

Fredag; Påväg hem med buss , steg av i oravais för att bussen inte for längre . så var mamma till vörå så jag var tvungen att ringa till heikius hus och fråga efter mina morbröder .
kaj , skickade min mormor efter mej .
Han sa tydligt åt henne att hon skulle hämta mej till st1 men eftersom det förr hette teboil och kotipizza så sa han dt också så hon skulle förståå . Men nehe , hon körde förbi :) till abc . men sen kom hon till st1 för att hon skulle posta ändå :) där var jag ! så for jag hem . åt pizza från appachino , mums . så kom andré och så startade vi resan till pargas (åbo) . sov mesta delen av resan , en stund låg jag raklång och över andré så bromsade mamma och jag föll ner på bilgolvet . ändå så fortsatte jag att sova så andré lyfte upp mej ;) snacka om att vara trött :)

så var vi framme i pargas , drack kvällsteé och pratade .
sen somnade jag en halv 2 tiden .
blev väckt sju tiden . av mina små söta kusiner .
så blev det att åka till hesa , på husvisning . fotade husen och sen for jag juanita mathilda noah jeremias och min älskade pojkvän andré till biltema och sen till ikea .
köpte inte så mycket . ska ju dit snart igenn :)
sen for vi till vanda och checkade in på flamingo ( socos hotell) där fanns jumbo , finlands strörsta köpcenter ), tyvärr hade det stängt fem minuter före vi kom ..
fortsättning förljer :)

fortsättning;

såå sa vi hejdå till dom små söta kusinerna  och juanita och morbror johan :)
sen gick vi till badet , oh så roliga rutchkanor :) och jag hoppade 4 gånger från 5 meter :)
kul och läskigt . men det var iaf jätte kul där .
sen gick vi upp, sen på restaurang . jag åt pasta alla carbonara , mums .
så gick vi tillbaka till hotellrummet , påvägen dit , shit vilka köer det var till krogarna där , typ 100 meter lång kö , bokstavligen . till en ända krog .

så somnade jag men tyvärr vaknade jag mitt inatten och måde såå dåligt . låg kanske i 15 minuter till en halvtimme och vred mej . men jag började bara må sämmre . tillsist steg jag upp . hann komma till vessan och så började jag spyy :/
hemst .

på mornenmådde jag ännu dåligt , vågade inte äta så mycket frukost , men jag kunde inte hålla mej så jag tänkte att jag måste väl spy om jag måste ..
men jag fick ist må dåligt hela dagen . ännu idag mår jag dåligt .
nåjoo , men så körde vi en halvtimme till borgå och sen enhalvtimme till lovisa eller vad staden nu heter . där var dom har kärnkraftverk . fyy .
men där skulledet vara husvisning , så jag tog bilder . kul .
sen bar det åt hem . kom hem en tie elva tiden .
såå .
men jaaa . kommer antagligen inte berätta mera men .
så var min resa . kul "
bilder kommer . men det kan ta ett tag , för jag har inte internettstickan med hit så jag är på nettis dator .
men nu ska jag hitta på nåt nytt , hejdåå . kramar !


pusssaaar
-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback