life's what you make it

igår var vi ju som sagt till hannas & tåbbes . hade riktigt trevligt :)
pratade och såg på då pojkarna spelade spel och sen såg vi på en film , en konstig sorglig men bra film .
Så , det var så himmla kul att träffa hanna igen :) tack för en bra kväll !

-

idag vaknade jag på den dåliga sidan , men efter en stund hoppade jag över till den lite bättre men lata sidan . ;)
har bara kollat tv typ idag . heh .
nu ska jag gå i badet och sedan packa . blir att åka till internatet ikväll då . lite trist men .
skulle gärna bo hemma .
såå , men netti är på väg hit , så far vi till jakobstad ilag sen :)
tråkit att vi inte vart ilag på sportlovet alls :(
nåjoo . vi hörs :)
kramar
-sassa



jag ser äcklig ut nujust .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback