lalalalalalalalallalalaaa

hej !
igår gjorde andré mej på bra humör igenn :)
tur det .
men idag är jag på dåligt humör igenn . hormoner .
usch . jag blir så arg då du inte hittar nåt bättre att skylla på.
jag har försökt , men jaa . det förstår du ju aldrig . JAG FÖRSÖKER !


Varför kan inget bli som vanligt igenn .

jag kommer aldrig gilla det , det vet du . jag vill stötta dej . men det är så svårt att se dej förändras , det är svårt att se dej bli något du inte är , inte just nu iaf . det är svårt att förlora en del av dej . jag vet att jag är så himmla självisk , men det är svårt att vara utan dej . Vi skulle ju bli gammla tjärringar tillsammans som sitter och skvallrar om barnbarnen . visst kommer vi att bli det , men på helt annat sätt . dnsa på bardisken , hur blev det med det ?
JAG ÄR SÅ SJÄLVISK JUST NU . ta inte åt dej . men jaaaaaa jag saknar dej ! du e ju min andra hälft . och det är största delen mitt fel, men ...

Kommentarer
Postat av: michelle

åååhh va fiint me brunt hår :)glamorous ;)

2010-03-14 @ 17:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback