kväll

2o.o3.1o
imorgon är det 12 år sedan pappa dog .
Känns konstit . men jaaa . ska inte till graven iaf tror jag . känns bättre att gå nånstans
där var jag har varit med honom . han bodde ju i lägenheten i radhuset brever oss , så redan på gården har jag gjort saker med honom .
saknar honom otroligt mycket nujust , men ändå inte på samma sätt som förr .
saknar bara pappa .
vila i frid min älskade pappa !

 

-

idaa då jag och andré skulle med buss hem , så gick vi till neste , gissa vad jag hade glömt ?
MIN HANDVÄSKA . gissa vem som var arg !
usch vad jag har haft dålig dag idag .
men nu är jag med min "lillasyster" och hon är ju så otroligt söt , så hon gör min kväll bra :)

hadet underbart .
pussar
-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback