hej och godnatt

DISSLISTA

1.folk man skickar meddelande åt för att man faktist bryr sej om dom , men aldrig får svar . fast man vet dom kollar telefonen .
2. folk som säger "jaa du ska få en födelsedagspresent, julklapp , bla.blabla . men aldrig ger . tror dom man glömmer det när dom har sagt man ska få ?
3. slaskväder
4.att minnen ej kan återlevas . upplevas igenn .
5. blommigt. ( ja jag vet , folk kan få det så snyggt . men inte jag)

-

idag har jag varit i skolan , en trög dag för min del . imorgon ska ja va kvick :)
jepp . så har jag & netti varit ute och sprungit .
så har jag lagat mat och hängt med kompisarna .
och nu ska jag gå och sova :)
pussar
-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback