godmorgon onsdag !

hejsan ! nu ska jag sminka mej och sen fara till skolan ,
har inte hunnit blogga igår , han inte ens ringa upp hanna eller mamma .
MEN JAG FICK FAST TJUVEN SOM STAL MINA BYXOR I HÖSTAS ! muhahahah.
nejmen länge tog det , men när sanningen kom ikapp henne började hon sagta försäga sej , tillsist sa hon åt mej då pojkvännen och ingen annan hörde så sa hon att hon hade tagit fel i höstas ! vem fan tar fel byxor och använder dom i flera månader ??? jag ska kräva skadestånd ! eller nåt av henne hon måste också betala dom , dom är inte lika fina som förr , för dom är helt nötta . och enligt pojkvännen har hon haft dom 2-3 veckor i sträck utan att tvätta dom . fyy , men nu har jag tvättat dom en gång . ska tvätta dom 5 gånger till . men jag berättar mera sen idag :)
men jag hoppas ni förstår nu varför bloggen for åt sidan och förlåt mamma och hanna <3

men nu ska jag till skolan puss <3

-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback