Godmorgon måndag!

hejsan !
idag vaknade jag tidigt men somnade om , och steg upp en halvtimme försent .
alltså kvart över 9 :)
FÖR JAG HAR SOVMORGON , hihi .
kokar kaffe nu och ska snart gå till mitt kök och äta frukost .
igår var jag med mamam till stallet oj så gulliga lamm :)
mitt lamm heter allice :) hon e MINIMAL och vit .
men jaa , kan berätta mera om det sen :)
har inte uppdaterat i helgen för att jag inte har orkat :P förlåt
men jaa . iaf . nu ska ja sminka mej . såg nyss att jag har fått ringar under ögonen .
det  fixar mary kay :)
puss på er .
<3
-sassa


jag idag . självlockigt hår , plattad pannlugg, blåa jeggings , svart tröja ett silver halsband och en blå topp .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback