Fråga

Sassa: Går du på någon diet också eller äter du bara vanligt, godis och så?
Kan ni inte börja ladda upp mera outfits och så? :)



Nej , jag går inte på någon diet , men jag har bestämt att inte gå över 60 kilo , idag så jag att jag var 100 gram från 60 kilo ,
men ärligt talat orkar jag inte banta , denna vecka har jag ätit 0,7 kg godis , alltså över ett halft kilo :)
druckit limsa , ätit ett glasspaket med micho , såå nej jag går inte på någon diet , men jag ska börja äta nyttit , 5 gånger om dan och motionera . ingen diet här inte , bara jag håller mej under 60 ;)




Kan inte ni ladda upp videobloggar? :)

Nej , eller jag tror inte det , för om jag känner netti rätt så hatar hon attt prata på film och jag tycker att videobloggar är pinsamma :)
Men jaa , kanske det kommer nåt roligt klipp isåfall nångång men inget "hej bloggen idag har jag shoppat , hmm , och nu ska jag , hmmm . vet inte , hihihi" .
men kanske det kommer in nåt liknande eller nej , men nåt kul . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback