:)

Idag har jag varit i vasa hela dagen nästan, har gått på stan med min älsklings systerdotter ellen :)
Vi var också till mommos på kaffe och bulle, så kom mommo med på stan med oss också :)

Sedan kom Komsi och Kim till stan, då gick jag med dem och shoppade skor :D
Sedan bar det av hem och när jag kom hem satt jag framför datorn och nördade en stund tills syster kom efter mig och förde mig till min bror.

Han var inte hemma, han är ute och festar med kompisarna så jag hjälpte hans fru Ann-Sofie att sköta tvillingarna Ida & Linnéa :)

Jag kom just hem och har en fruktansvärd huvudvärk..
Så nu blir det nog natten för mig!










Kommentarer
Postat av: Fia

Voi jee va söta bilder du ha lagt opp <3

2010-03-07 @ 14:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback