bussen :)

hejsan . trött och pigg och sdminklös är jag . netski ska sova nu :D
alexa hör på musik och elin gör det också .
min dator har inge bra batteri men jag ska va på den tills den slocknar och sen uppdaterar jag på hotellet :)
oj ja mena hostellet :)
haha . så vi har just kört förbi vasa och vi ska först stanna i närpes .
jag är hungrig . usch .

men sen då vi kommer fram till åbo , far vi till en designer skola eller nåt
och sen efteråt far vi till hostellet och chillar sen får man välja om man vill till ikea eller shoppa på stan,
vi far till ikea :) iaf jag netti alexa och elin , får se vad micho gör :)
sen blir det att åka till hostellet och ha kul och sen blir det sovdags, ehm jeu sovdags ,heheh :D
netti ska sova som en stock och jag ska sitta uppe om jag inte är dötrött :)
sååå , ska vi kanske kanske kanske spela sms roulette , bli inte förvånade isåfall om ni får ett konstigt meddelande av mej hahah.

så imorgon far vi till helsingfors :) uuuuh :)
då ska vi till marimekko , där var dom designar tygen . och sen far vi till finlands största eurokangas (tygbutik)
och sen blir det shopping i hesa :D:D:D:D:D iihiihi , snacka om bästa skoldagarna , shopping :)
dedu .

sååå . mamma jag älskar dej <3 bara så du vet :) hihih

jepp här kommer
några bilder från nu :)

puss på er och ha en bra dag , själv ska jag sitta i buss :D hahaha och sen shoppa på ikea !

pusssaaaar , och hundra miljonerpussar till andré för jag saknar dej !
-sassa

netti å sassa                                                                           sassa meed sitt söta äppel



elin och alexa :) ignorera mitt fula flin . usch . fyyyyyy .


sassa netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback