bad day

Vad gör du i Larsmo?
Var det inte där ditt ex bodde?

SV:
jag är med mina underbara vänner Johanna Alice o Ida :)
Ja, det är där mitt ex bor, Johanna är Daniels lillasyster, hon är ett år yngre än mig men som en syster.
Jag kom henne så otroligt nära när jag och D var tillsammans och bara för att det tog slut mellan mig och D så dissar jag väl inte mina vänner där? ;)
Visst var det jobbigt att vara så nära D hela tiden när det nyss tagit slut men man kan väl vara vänner :)


Denna dag, jaa denna dag suger så otrooooooooooooligt!
Yrkesprovet sket sej tusentals gånger, det gick bara inte..
Till sist bröt jag ihop, jag orkade inte hålla in tårarna mer men jag försökte verkligen att inte ge upp.

Klockan 7 ikväll ska jag på tuppevare :) Kul!
Sedan far jag till Larsmo till mina kära.

TORSDAGEN OCH FREDAGEN KOMMER BLI SÅ J*KLA KUL :D
Och hälgen, som det ser ut nu kommer den bli sååååååå bra!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback