Yeah I'm back

Jaa , nu har jag äntligen lite tid att blogga , på samma gång som jag inte egentligen har tid :)
skulle måsta plocka upp i mitt rum . För då vi lagade mitt nya skåp skulle 2 andra skåp ut, och tror ni inte att jag hade samlat på mej skräp under alla dessa år? haha. Jag är värkligen en samlare , precis som mommo . hon samlar på allt , kan inte slänga nåt typ . måste verkligen ändra på mej , jag  menar kommer jag verkligen att läsa ur mina gamla skåp böcker? visst nån bok kan jag sekärt spara men jag menar matte,modde,BiGe,hälsolära,hissa,sam.lära.. jaa allt sån från årskurs 1-9. nejnu . mina barn kommer ändå aldrig kolla igenom allt .Men vad jag hittade som jag absolut inte kan slänga fast det bara är lappar och klotterpapper är lappar som jag och hanna har skrivit och lappar jag och netti har skrivit och lappar som jag/hanna/netti/mic har skrivit om andré . t.ex hittade jag en lapp som michaela skrev åt mej då jag och andré hade blivit ihop och ingen visste riktigt om det ännu " grattis sassa, äntligen fick du an! ja e så glad för tin skoll! ni passar så bra ihop" . hihi . minne! och lappar som jag fått av tjejer na där det står hur mycket dom tycker om mej och hur bra jag är , sånt som man blir glad av att höra sånt som bara tjejkompisarna säger. jaa dethär blev ett långt inlägg . och mer har jag att skriva :)

jaa iaf så är mitt rum fullt med saker nu . tyvärr. måste städa . måste slänga . hatar att slänga.
jaja. bilder på mitt skåp kommer ni att få se . ikväll får ni se smygbilder , snabbtitt. inte på allt . är ju inte färdig än ( men bilderna kommer i nästa inlägg som ni redan sekärt har sett då ni läser detta ) .

Nu väntar jag på att älskling ska ringa . miss him . kommer inte att åka till komossan denna hälg , tyvärr.
måste städa . tyvärr . haha . well well , min storebror och hans fästmö och min brorsdotter och min storasyster kommer imorgon på eftermiddag/kvällen :) kul! därför också all städning . hela huset är ett ända rodd ställe eftersom att vi städar upp ett rum som vi har haft som lagerrum , och eftersom jag har flyttat ut skåp och sånt ur mitt rum . jaaa . man brukar väl säga att då man börjar städa blir det råddigare men då man är klar blir det rent och snyggt ! Orkar ni läsa allt detta . nej nu slutar jag skriva . ha det bäst !
pussar och kramar , sassa



råtta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback