vår härliga tjejvecka :)

MÅNDAG KVÄLL :

Fin solnedgång på kvällen som vi kom dit .


på bryggan vid hummelholmen satt vi och pratade en stund.


Michelle :)

hummelholmen



TISDAG:

Jag på morgonen. solen sken och vi skulle sola


Michelle solar :)


Melon e gott . ( orkar inte vända bilden)


jag i solen


Vi stylade Jasmine till en tjej i vår stil ;)


är hon inte söt?


sommrigt :)


en nyckelpiga på Jasses arm , vid monäsboden .


Fler bilder från tisdagskvällen får ni senare , har dom på en annan kamera :)

ONSDAG:


Michelle solar vid hummelholmen :)


Jasmine


Jag (sassa) och Michelle :)


Jasmine posar ;)


Jag och michelle



michelins mage blev plötsligt happy :D


Jasmine fick solsting så hon mådde pyton och tvingade (jag och michelle tvingade) i henne soda vatten så hon skulle spy eller må bättre ( hon hatar soda vatten ) :D


Michelles mamma var så gullig så hon köpte glass åt oss . vi myste under tecket på verandan :)



Hahha


Jag älskar sias knäck glassar :)


Jasse


fler bilder får ni senare :)
då jag har lagt in dom på kameran . nu ska jag packa och sen köra moppe till Andrés :)

hörs
kram, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback