trötter

ja idag är jag trött som en panda. nej som en sengångare. jepp . tired .
Finner ingen ork , tvättade ansiktet i iskallt vatten , lite piggare blev jag .
sen så drack jag en stoooor kaffekopp . inte så värst hjälpsamt. sen kände jag mej lite piggare .
for med mamma och tog ut hästarna , då trodde jag att jag skulle somna för då blev jag trött igenn ( av friska luften ;o  ) . ja nu är jag på jobbet , tröttis är jag . nu är jag inne på benders.se och tarkett.fi. intresse klubben är tyvärr överbelastad. jajaja. har inte så mycket att komma med, jag somnar snart!

well well , Älskling kom tillsist igår :) oj vad jag har underbar pojkvän. han säger rätt saker rätt dagar vid rätt tidpunkt. Jag bara älskar honom ! Han är den bästa av dom bästa , och han är min ♥ min underbara pojkvän .
Älskar dej André , av hela mitt hjärta ♥

nu blev jag piggare :) Iaf liite :)
ha en bra dag alla . nu ska jag ha kul på jobbet , hehe . försöka iaf !
tänk att jag iaf har ett sommararbete . ha det bäst , kramar, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback