torsdag

Det har inte blivit något riktigt bloggande nu denhär veckan, men inte har man tid att sitta vid datorn när man kan vara ute i det skööna härliga vädret med familjen eller med vännerna :)

Så domhär dagarna har jag varit med pappa till Jakobstad.
Har också klippt gräset för första gången i mitt liv (gjorde det FRIVILLIGT =D ) så jag skulle få lite färg och det var nog allt bra träning för benen ;)
Och så har jag varit med mina underbara syskon och syskonbarn :))
Så har jag också varit ut med Janet och hennes nya bussiga honda till Vasa och till Oravais ;) (Y)

Nåja, är hos systers nu..
Sköter min underbara systerdotter Ellen <3

Nåja, nu ska vi hitta på något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback