shopping

fick för mej att kolla på lite kläder på hm igår .
det därefter blev till att klicka på lägg till i shoppingbagen.
jaha . oj titta rea , mera rea , jamen dethär skul va fint till mitt badrum , oj vad snygg kjol , på rea .
ja så nu har jag beställt hem lite saker. blev bara 60 € . kommer passlit tills jag har fått lönen :)
jepp jepp . funderar på om det finns kvar mitt paket på påsten som kom för en månad sen . don't think so. men jaa .
jag fick aldrig lappen men nu såg jag på internetto att det visst har kommit . what the? nu ska jag gå och jobba . pausen är slut om 4 minuter :) ha det bäst !

vet ni vad jag gör idag ? tvättar fönster och städar volymhus med mommo . Jag ska inte klaga för nu har jag tid att va med min mormor . love it !

-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback