run to the hills

jaa , hade väckning på halv 6 idag.
somnade väl nå 1 tiden . nåja , trött var jag  men eftersom jag igårkväll före vi skulle sova ,
berättade om mina planer på att springa idag morgon för andré . och  han skrattade åt mej ,
för han vet ju hur jag är , säger saker gör dom aldrig.
men idaaag . bara för att visa att jag kan, steg jag upp . kollade på klockan .
räknade icke picke pö på om jag skulle snooza eller steg upp . 3 gånger kom det till sängen . alltså låg jag kvar.
men innan jag somnade jag om igenn tänkte jag , jag är reredan halft uppe och andré kommer retas idag om jag inte stiger upp . so guess what people ?
JAG HAR SPRUNGIT IDAG ! 1 km och jag trodde jag skulle kvävas.
jag har verkligen på riktigt dålig kondition som aldrig förr nu. jag menar förr sprang jag 8 km utan problem ,
jag är ju en sprinter igentligen , långdistans löpare och jag orkar inte springa 1 km . what the fuck?
hahah men nu ska jag väcka andré och retas. kaffe är klart och nu börjar en ny arbets dag, vad kommer hända idag? ;)
många trötta kraaamar, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback