pics from yesterday

då vi satt i hellnäs igår , började det bli lite småtråkit efter en halvtimme.
klockan 20 över 9 kom robbe på en ideé som var lite skämtsam . att vi skulle åka till maxmo , köra runt, det blir väl mer än 30 km . nåja ingen hakade på det . men plötsligt blev det allvar i det och vi samtyckte om att åka . jag och andré skulle sitta på med robbe & tåbbe på deras lättviktare .
jaja , hem till mej efter hjälm och sen iväg. efter ca 10km blev tåbbes moped överhettad , som tur hade robbe med en vattenflaska :) jaja , då den ÄNTLIGEN hade svalnat lite körde vi 500 m - 1 km så jaha då var den varm igenn. vattnet kokade. well , så fick jag gå och knacka på vid ett hus och fråga efter vatten , hahah . nå så var det en gubbe med en lortig hund. men tacksamt tog jag emot vattnet jag fick och sa hejdå. Tåbbes lättviktare svalnade till hälften och vi for iväg . jepp så var den varm igenn . frågade om jag skulle gå in till stockhuset och fråga efter vatten , till svar fick jag " men it bor e jo nan tiden , he e jo en sommarstuga" ( dialekt) . jaha , men så kom jag på att dom kanske har en vattenkran eller nåt på gården . jag gick först , förbi huset pekade på en badtunna ( alltså inte att vi skulle ta vatten därifrån utan att det var ganska nice. ) hahahah , så kommer gubben i huset ut , ooops , nu såg vi verkligen ut som inbrotttjuvar . pojkarna frågade snällt efter vatten och förklarade varför. pojkarna tyckte att gubben såg rädd ut. hehe. nåja . hela vägen hem fick vi stanna . men tolv var vi hemma. :) jaa . Så himmla kul och kallt och jobbigt. dethär måste vi göra om , utan några mopedproblem :)
här kommer bilderna . jag finns med på en av dom , eftersom jag var fotograf. :)

glasflaskan skulle sönder , gick det bra ? :)

jaha :)


the man and the man ;)

nice pose robbz


Tåbbe på sin koff viktare :)


Man kan väl inte säga annat än att robbz ville vara med på bild igår ;)


burning burning !

ta bild nu ! ta fram kameran tå - robbe

Robert sliirar !


Jaa 3 killar på en bild , mina 2 bästa pojkkompisar och min underbara pojkvän . dom bästa !


jaaa , ny bild till GMT eller vad nu tidningen heter ? :)


Robert passar bra bland blommor :) haha


Tuffingen .


Tåbbes profilbild :D


två pojkar i en suddig bild , min andré och robert !


Roberts profilbild:) mannen

dom sköljde vatten på kylaren så att den skulle bli iskall .



Jag och min bästa pojkkompis :)


Gissa vad min pojkvän gör ;)


Robert - the superfixer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback